Wednesday, September 28, 2011

jika aku sebuah bantal~

topik ttg bantal...
ce letak kan diri anda, mjadi sebuah bantal...
hehehe
inspirasi ketike berbaring2 diatas lantai~
byk2 bantal, korg nak jadi bantal bentuk ape??

kalo rin ni!!!
(comel plak...nakkk boleh??kite byr 1/2-1/2 ekk??)

***aku=bantal

aku dibuat oleh kilang=HAIII DUNIA~
aku dibeli oleh manusia =HAI MANUSIAAA~
aku diguna sebaik2nya =happy sajee....
aku dibalut dgn bermacam2 kain... =ade baju!!!
aku dimesra dgn tuan =kemane dia pergi,ku dipeluk.....
namun,,,,
aku dipeluk dgn kakinya yg busuk =tade idung tuk ditutup...tapi byk lobang2 yg meresap~huuuu
aku dihempap kaki yg berbulu-bulu =blwekk
ak dikentut ,uihhhh =berbunyi putttttt.....ut~ busuk nyeeee!!
aku dilempar ke dinding di saat melepaskan geram =tidakkk!auuuw! > o <
aku direbut kerana keempukkan ku =heehehe....cehhh prasan!! >,<
aku disembur dgn pelbagai semburan pewangi =uhuk3...hashimmmm~
aku diguna sebagai lap =mcm handkerchief......
aku xdibasuh sbb nak digelar bantal busuk =nama aku mahal,tapi busuk akhirnye...
aku dibuang = dah kempis,xgebu,berwarna kuning @ buruk!!

huuuu....sedih nye kisah bantal....
tapi ramai yg memerlukan bantal....
kalo org dulu,xpayah pun bantal ke tilam ke....
sbb tu diorg kuat..xmalas2,xmanje2 mcm kite skang...
huuuuuu...BOLEH X HIDUP TANPA BANTAL???

psssssssss
ofkos la boleh...sbb ade tilam!!ehehhehe


peacemoralofstoriesappreciatethingsforgood!!!

3 comments:

  1. hahaha....
    wehhh phm x??
    aku takut xphm jek...
    uuu penat aku olah ayat2 nie...
    padahal asgmnt blambak~
    eheheh

    ReplyDelete
  2. hu7 kawaii btol bntal tu...
    nk 1....
    ha4

    ReplyDelete

=) i wonder....